Usterka nr 33 – interwencja mieszkańca w sprawie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia

przychodniaW skrzynce kontaktowej „Usterki w gminie Skawina” pojawiło się kolejne zgłoszenie usterki z terenu gminy Skawina. Trzydziestą trzecią z nich jest przesłane przez jednego z naszych Czytelników zgłoszenie niedziałającej internetowej rejestracji w ośrodku zdrowia w Skawinie. Sprawę przekazujemy do Urzędu Miasta i Gminy Skawina oraz do Przychodni Zdrowia Skawina z prośbą o odpowiedź i interwencję w tej sprawie.

Treść zgłoszenia (usterka nr 33) z 21 listopada 2016 r. (pisownia oryginalna):

(…), od prawie 2 tygodni nie działa internetowa rejestracja w ośrodku zdrowia w Skawinie. Opryskliwa pani w rejestracji odsyła do informatyka, nie podając jednak żadnych konkretów. Dla osób pracujących ta forma była bardzo wygodna, rano nie ma szans zarejestrować się i zdążyć do pracy. Dyrekcja ośrodka zna problem ale nie robi NIC. Proszę o zainteresowanie się sprawą.

{imię i nazwisko do wiadomości redakcji}

=====

przychodnia

__

Niniejszym przekazujemy to zgłoszenie / usterkę do Urzędu Miasta i Gminy Skawina i Przychodni Zdrowia w Skawinie z prośbą o odpowiedź na interwencję / informację zwrotną.

Informujemy również, że mieszkańcy/goście/obywatele mogą zgłaszać te usterki do radnych miejskich, którzy są reprezentantami mieszkańców i przedstawicielami władzy lokalnej. I może już to czynią. Bowiem obok kierowanych przez nas zgłoszeń w ramach systemu usterkowego – tak samo radni powinni interweniować w sprawach zgłaszanych mieszkańców.

Przypomnijmy. Do podstawowych czterech funkcji radnego należą:

  • utrzymanie stałej więzi z mieszkańcami i ich organizacjami,
  • uczestniczenie w pracach rady i jej komisji oraz innych instytucji samorządowych, do których został wybrany lub desygnowany,
  • wybór przewodniczącego rady,
  • reprezentowanie wyborców w radzie gminy i w innych instytucjach samorządowych oraz troszczenie się o ich sprawy.

Kontakt do radnych: Adresy meilowe radnych oraz nr telefonów

___

Jednocześnie czekamy (to już 2 lata) na spełnienie jednej z obietnic Burmistrza (wówczas kandydata na to stanowisko) złożonej mieszkańcom w kampanii wyborczej 2014 r., a konkretnie utworzenie przez UMiG Skawina systemu zgłoszeń / platform kontaktowych „POINFORMUJ NAS” i „NAPRAWMY TO”:

Program-Usterki

Źródło: Program wyborczy Pawła Kolasy (2014)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *