Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach – c.d. obwodnicy Skawiny

obwodnica skawinyZapraszamy do lektury decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 9 marca 2015 r. Po rozpatrzeniu wniosku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie z dnia 23 września 2014 r. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą “Wielowariantowa koncepcja z decyzją środowiskową budowy obwodnicy Skawiny na odcinku od ulicy Energetyków do włączenia do drogi wojewódzkiej nr 953” realizowanego w części na terenie zamkniętym PKP, Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska orzekł jak poniżej.

Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach w sprawie obwodnicy Skawiny od ul. Energetyków do drogi wojewódzkiej nr 953:

Zobacz także:

Warianty planowanego dalszego odcinka obwodnicy Skawiny:

Obwodnica_Skawiny_Cd

Wczoraj odbyły się pierwsze konsultacje społeczne dotyczące budowy dalszych części obwodnicy w Skawinie (ZDJĘCIA / AUDIO)

3 response to "Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach – c.d. obwodnicy Skawiny"

  1. Przez: korkowo Zamieszczono: 15 maja 2015

    Ta cała niby obwodnica to ściema lokalnych decydentów, im bardziej zostanie wydłużona tym więcej firm przy niej powstanie. To będzie kolejne parę tysięcy samochodów na wjeździe ul Krakowska. Już nie będzie korków sięgających do ul. Chmielka tylko po rondo tynieckie. Ci z GDDKiA dawno to wiedzieli i wypieli się na inwestycję, która tylko przekłada korki z jednego miejsca w drugie.

  2. Przez: droga Zamieszczono: 15 maja 2015

    Droga klasy G – czerwony wariant
    Jezdnia – 2 X 3,5 m (7 metrów), pobocze GRUNTOWE nie mniej niż 1,25 m. Ciąg pieszo-rowerowy 3 m powinno być DDR a nie CPR.
    Obwodnica budowana w trzech etapach będzie bardzo śmiesznie wyglądać. I odcinek tylko jezdnia bez poboczy i CPR lub DDR. II odcinek jezdnia, asfaltowe pobocza, CPR. III odcinek jezdnia, gruntowe pobocze CPR lub DDR.
    Pytanie czy takie rozwiązanie pozwoli kiedykolwiek przekazać jako drogę krajową lub wojewódzką, czy w całości spełnia standardy? Czy kiedykolwiek przestanie być drogą gminną utrzymywaną i remontowaną z naszych lokalnych podatków?
    To zapewne jest na rękę GDDKiA nie muszą kasy wydawać.

  3. Przez: gacek Zamieszczono: 14 maja 2015

    …nie wpłynie na spadek liczebności czy zmniejszenie zasięgu występowania nietoperzy… No pod warunkiem, że nie wytnie się kolejnych tysięcy drzew, nie sądzę by zamieszkały pod mostem na obwodnicy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.