Graj w Korale! Rusza kampania promująca Małopolskę

grajwkorale - banerSamorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej województwa małopolskiego. W tym roku przedsięwzięciu towarzyszy hasło „GRAJ W KORALE”, które nawiązuje do znanego już z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna, stanowią naturalną kontynuację ubiegłorocznych działań, wnosząc jednak nowe,  atrakcyjne elementy angażujące odbiorcę.

To kolejny element konsekwentnego budowania przez nas silnej marki Małopolski. Dzięki tym działaniom nasz region staje się jeszcze bardziej rozpoznawalny, a przez to atrakcyjny turystycznie – podkreśla Marek Sowa, Marszałek Województwa Małopolskiego.

Podstawą kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl zawierająca GRĘ (quiz) – ponad 250 zagadek dotyczących unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa małopolskiego. Na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wręczony zwycięzcy 3 października w Białce Tatrzańskiej.

Zależy nam na zaangażowaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali się jej częścią poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkają lub który odwiedzają. Ich zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na jak najwięcej pytań zamkniętych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi Elżbieta Kantor z Urzędu Marszałkowskiego. Uczestnik sam decyduje ile czasu chce poświęcić danemu pytaniu i jeśli nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, może przejść do następnej zagadki. Na stronie znajdować się będzie ranking najlepszych graczy, którzy zostaną nagrodzeni – dodaje.

Gra będzie także dostępna podczas największych wydarzeń w Małopolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Sabałowych Bajaniach w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie, Dożynkach Wojewódzkich w Osieku k/Oświęcimia oraz podczas Finału Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej.

Niektórym wydarzeniom towarzyszyć będzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. Cieszymy się, że kamper wrócił do nas z zagranicznych wojaży, gdzie promował nasze województwo, by teraz stać się integralną częścią tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie małopolskim – dodaje.

W ramach kampanii pojawią się spoty radiowe, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, działania w mediach społecznościowych, plakaty i ulotki.

grajwkorale - baner

Źródło:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.