Konkurs na Koordynatora Zespołu ds. Finansów i Budżetu w UMiG w Skawinie
Burmistrz Miasta i Gminy Skawina, działając na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.2014. 1202 j. t.), ogłosił w dniu dzisiejszym nabór na wolne stanowisko urzędnicze Koordynatora Zespołu ds. Finansów i Budżetu w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie. Informacja o naborze ukazała się w BIP. Szczegóły dotyczące naboru możecie Państwo poznać poniżej.
Data ogłoszenia | 2014-11-26 |
Forma zatrudnienia | Umowa o pracę |
Status naboru | Ogłoszony |
I. Stanowisko urzędnicze:
Koordynator Zespołu ds. Finansów i Budżetu w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem
1. Wymagania niezbędne:
– wykształcenie wyższe, specjalność: ekonomia lub rachunkowość lub finanse
– umiejętność obsługi komputera ( pakiet Open Office, poczta elektroniczna, edytor aktów prawnych XML),
– znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym,
– znajomość zasad księgowości budżetowej,
– pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
– osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Inne umiejętności:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- odporność na stres.
3. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- sporządzanie przelewów w systemie bankowości internetowej,
- przygotowywanie materiałów do zmian planu dochodów i wydatków budżetu Gminy na podstawie przedstawionych wniosków wydziałów Urzędu i jednostek podległych oraz otrzymanych zmian dotacji i subwencji,
- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zmian planu dochodów i wydatków budżetu Gminy na podstawie Uchwał budżetowych i Zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy,
- zapisywanie projektów uchwał budżetowych i sprawozdań z wykonania budżetu w edytorze aktów prawnych XML,
- inne czynności służbowe zlecone przez Skarbnika Miasta.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Koordynator Zespołu ds. Finansów i Budżetu „ w terminie do dnia 10 grudnia 2014 r. w Zespole Kadrowo-Płacowym pokój nr 10 w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2014.1182 j. t. ).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina), oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy Rynek 1, 2, 3, 14.
Burmistrz Miasta i Gminy
Adam NAJDER (-)
Źródło:
BIP
Są przykłady w Urzędzie zatrudnionych ludzi przez Pana N , którzy szybciutko po zatrudnieniu robili studium żeby sprostać wymaganiom na stanowisko.
stawiam porządnego sznapsa, że wygra ktoś od Burmistrza. Na forach piszą o kimś z rodziny. Pozyjemy, zobaczymy
Pan Najder zrobił sobie ogłoszenie pod zatrudnienie jakiegoś pociotka, pewnie jeszcze zdąży.
Koordynator Zespołu ds. Finansów i Budżetu w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
http://bip.malopolska.pl/umigskawina/Article/get/id,990565.html