Konkurs na stanowisko: Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w UMiG w Skawinie
Burmistrz Miasta i Gminy Skawina, działając na na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w związku z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ogłosił w dniu wczorajszym nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie.
Informacja o naborze ukazała się w BIP. Nie ukazała się jeszcze natomiast na stronie gminaskawina.pl (obok innych aktualności z gminy) ani na Facebooku.
Dzięki rozpowszechnieniu tej informacji, dotarła by ona do większej ilości osób, i może zgłosiłoby się więcej osób, a co za tym idzie, zwiększyłaby się szansa na dokonanie wyboru najlepszego z kandydatów? Może jeszcze się ukaże. Informacje dotyczące tego naboru możecie Państwo poznać poniżej lub bardziej szczegółowe klikając w link: Zarządzenie – OGŁOSZENIE o NABORZE | Ogłoszenie o naborze
=====
Treść ogłoszenia:
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKAWINA na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.2014. 1202 j. t.) OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1 32-050 Skawina
I. Stanowisko urzędnicze: Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie i minimum trzyletni staż pracy;
2) doświadczenie z zakresu pozyskania i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków krajowych, unijnych i zagranicznych
3) praktyczna i teoretyczna aktualna wiedza z obszaru przygotowywania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i innych
4) biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom językowy będzie zweryfikowany w trakcie rekrutacji),
5) doświadczenie w pracy w zespole projektowym;
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) nieposzlakowana opinia.
III. Inne umiejętności:
1) umiejętność kreatywnego myślenia;
2) komunikatywność i poczucie odpowiedzialności;
3) umiejętność pracy pod presją czasu.
4) mile widziane doświadczenie zarówno z zakresu projektów „twardych” infrastrukturalnych, jak i „miękkich” społecznych oraz w obszarze III sektora.
IV. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim udział w pracach związanych przygotowaniem i realizacją projektów m.in.:
1) analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy m.in. krajowych, unijnych i zagranicznych na zadania własne gminy,
2) udział w przygotowaniu założeń wniosków o dofinansowanie w ramach pracy w zespole projektowym odpowiedzialnym za przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej,
3) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z pełną dokumentacją towarzyszącą zgodnie z wytycznymi programowymi, w tym m.in. przekazanie ich do Instytucji Finansujących w wyznaczonych ramach czasowych, kontakt/negocjacje z Instytucjami Finansującymi w sprawach związanych z właściwym przygotowaniem i złożeniem wniosków o dofinansowanie, monitorowanie złożonych wniosków o dofinansowanie, składanie korekt i uzupełnień do złożonych wniosków,
4) prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości, w tym m.in. przygotowanie i terminowe złożenie sprawozdań/raportów z realizacji dofinansowanych projektów,
5) przygotowanie wymaganych dokumentów do kontroli projektów,
6) aktualizacja wniosków o dofinansowanie, które zostały wytypowane do dofinansowania i przekazanie ich do Instytucji Finansujących w wyznaczonych ramach czasowych, składanie korekt i uzupełnień do złożonych sprawozdań, raportów,
7) bieżąca obsługa administracyjna i archiwizacja projektów,
8) podejmowanie działań zorientowanych na realizację wskaźników produktu i rezultatu,
9) realizowanie działań promocyjnych wymaganych zapisami programów pomocowych.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny w formie odpowiedzi na dwa poniżej przedstawione studia przypadku tj.:
A. Przypadek: organizacja pozarządowa z terenu gminy Skawina (zarejestrowana na wsi, posiada numer KRS) potrzebuje środki finansowe na organizację jednorocznych zajęć dla dzieci i młodzieży (grupy ok. 30 osób) o charakterze rekreacyjnym i/lub edukacyjnym. Stowarzyszenie dysponuje bazą lokalową oraz odpowiednią kadrą, gotową pracować wolontarystycznie. Planowane działania mieści się w celach statutowych organizacji. Proszę wskazać z jakich programów stowarzyszenie może uzyskać wsparcie w celu realizacji zamierzonego działania w 2015 r. Minimalny zakres wymaganych informacji:
- program z którego można uzyskać wsparcie,
- instytucja organizująca konkurs,
- poziom dofinansowania.
B. Przypadek: Gmina Skawina posiada dokumentację techniczną i prawomocne decyzje zezwalające na realizację inwestycji pn. “budowa sieci kanalizacyjnej” w wsiach X,Y,Z. Proszę wskazać możliwości uzyskania dofinansowania na ww. zadanie. Minimalny zakres wymaganych informacji:
- program z którego można uzyskać wsparcie,
- instytucja organizująca konkurs,
- poziom dofinansowania.
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
- Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych” w terminie do dnia 15 stycznia 2015 r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2014.1182 j. t. ).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 2, 3, 14.
Źródło:
Zarządzenie – OGŁOSZENIE o NABORZE | Ogłoszenie o naborze
Zobacz także poprzednie nabory (jeszcze nierozstrzygnięte):
Konkurs na Koordynatora Zespołu ds. Finansów i Budżetu w UMiG w Skawinie
Konkurs na Inspektora w Zespole ds. Promocji, Sportu i Współpracy w UMiG w Skawinie