Nabór na stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Skawina
W Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skawina ukazało się dzisiaj ogłoszenie dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy Skawina. Poniżej jego treść, jednakże nie ma podano w nim wynagrodzenia przewidzianego do tego stanowiska. Jak wynika z opublikowanych wcześniej przez nas artykułów, pensja miesięczna sekretarz gminy wynosiła prawie 10 tys. zł, a coroczne nagrody przyznawane za pracę mieściły się między 10 a 12 tys. zł (lata 2015-2017). Szczegóły ogłoszenia, w tym wymagania, zakres zadań, inne informacje jak i treść artykułów na temat pensji i nagród sekretarz gminy Skawina, znajdziecie Państwo poniżej.
Nabór na stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Skawina
I. Stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Skawina
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
II. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe: preferowany kierunek administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia,
3) doświadczenie zawodowe: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
4) znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
5) znajomość problematyki organizacji i zarządzania,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) nieposzlakowana opinia.
III. Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność skutecznej komunikacji, koordynacji działań, kierowania zespołem oraz pracy w zespole.
2) Samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, kreatywność.
3) Wysoka kultura osobista, odporność na stres.
4) Prawo jazdy kat. B, samochód prywatny z możliwością wykorzystania go do celów służbowych.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu (wydziały, biura i stanowiska samodzielne).
2) Prowadzenie w ramach posiadanych upoważnień, bieżących spraw gminy, za wyjątkiem zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Zastępców i Skarbnika.
3) Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza, (w przypadku jednoczesnej nieobecności Burmistrza i Zastępców).
4) Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Urzędu w tym: zarządzeń, regulaminów, instrukcji.
5) Sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych (EZD).
6) Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu oraz wprowadzania nowoczesnych technik pracy biurowej.
7) Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem systemu zarządzania i kontroli w Urzędzie.
8) Nadzór nad gospodarką, mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania.
9) Sprawowanie nadzoru nad działalnością decyzyjną oraz terminowością załatwiania spraw w Urzędzie oraz nadzór nad prawidłową obsługą mieszkańców.
10) Nadzór oraz egzekwowanie stosowania, przestrzegania i znajomości przez pracowników aktów regulujących pracę Urzędu (w tym dotyczących organizacji pracy, prawa pracy bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych) i służących bieżącemu załatwianiu spraw gminy i interesariuszy.
11) Nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie oraz spraw związanych z BHP.
12) Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów.
13) Nadzór nad zapewnieniem właściwych warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników.
14) Koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z rekrutacją na wolne stanowiska kierownicze, urzędnicze i pomocnicze.
15) Nadzór nad sprawami z zakresu informatyzacji Urzędu, ochrony danych osobowych.
16) Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego dostępu do informacji publicznej oraz funkcjonowania BIP Urzędu.
17) Nadzorowanie spraw związanych z przekazywaniem danych statystycznych do GUS.
18) Nadzór na działalnością i koordynacja pracy podległych komórek organizacyjnych Urzędu.
19) Pełnienie funkcji bezpośredniego przełożonego oraz podejmowanie decyzji w zakresie działania w stosunku do podległych pracowników.
20) Zapewnienie właściwej obsługi administracyjnej Rady Miejskiej.
21) Koordynowanie pracy wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie przygotowania materiałów na sesje Rady Miejskiej.
22) Nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i interpelacji radnych.
23) Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza Miasta i Gminy.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy),
8) wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminę Skawina reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z siedzibą Rynek 1, 32-050 Skawina moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko urzędnicze. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO i może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem. ”.
Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
VI. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
VII. Klauzula Informacyjna dla kandydatów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej w skrócie „RODO”, informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skawina reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z siedzibą Rynek 1, 32-050 Skawina;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać pisząc na adres e-mail: iodo@um.skawina.net lub na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), spełnienia przez Administratora obowiązków określonych przepisami prawa, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oraz na podstawie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora. w przypadku ustalania, dochodzenia i obrony roszczeń;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora m.in. dostawcy usług teleinformatycznych, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorami i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratorów;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa,
b) do momentu przedawnienia roszczeń;
6) w granicach przewidzianych prawem, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych osobowych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;
7) posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) podanie prze z Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko „Sekretarz Gminy Skawina” w terminie do dnia 09 stycznia 2019 r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Wydział Organizacyjny – Dziennik Podawczy, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 3, 14.
Źródło:
BIP – Gmina Skawina
Zobacz także:
https://www.infoskawina.pl/wynagrodzenie-burmistrza-zastepcow-skarbnika-sekretarza-oraz-kierownikow-wydzialow-biur-urzedzie-miasta-gminy-skawinie/
https://www.infoskawina.pl/nagrody-przyznane-kierownikom-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-skawinie-w-latach-2015-2017/
Nagrody pracowników Urzędu Miasta i Gminy Skawina (AKTUALIZACJA)
https://www.infoskawina.pl/nagroda-dla-dyrektora-12-tys-zl-dla-szeregowego-urzednika-100-zl/