Nabory na stanowiska urzędnicze: w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska i w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Kultury
Burmistrz Miasta i Gminy Skawina ogłosił dwa kolejne nabory na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Skawina: Podinspektora w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Kultury (z uwagi na nierozstrzygnięcie poprzedniego konkursu) oraz Głównego specjalistę ds. melioracji w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska. Szczegóły konkursów znajdziecie Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skawina oraz poniżej.
- I. Stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Kultury w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
- II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) doświadczenie zawodowe nabyte w księgowości w jednostce budżetowej;
3) znajomość obsługi komputera (pakiet Office), znajomość programu KSIĘGOWOŚĆ OPTIVUM będzie dodatkowym atutem;
4) podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości;
5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- III. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Rozliczanie dotacji do niepublicznych i publicznych placówek oświatowych, klubów dziecięcych i żłobków;
2) Przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz finansowych;
3) Księgowanie i analiza dowodów księgowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych jednostek oświatowych w programie KSIĘGOWOŚĆ OPTIVUM,
4) Analiza wydatków pod względem zgodności z planami finansowymi jednostek;
5) Przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
- IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182)”.
Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego
w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
- V. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Podinspektor w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Kultury” w terminie do dnia 10 lutego 2016 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 3, 14.
___
- I. Stanowisko urzędnicze: Główny specjalista ds. melioracji w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
- II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowany kierunek inżynieria środowiska;
2) doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w jednostce sektora finansów publicznych w zakresie prowadzenia spraw dotyczących konserwacji i eksploatacji systemów wodnych i melioracji;
3) biegła znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, prawo zamówień publicznych;
4) biegłość w sporządzaniu przedmiaru prac oraz kosztorysów inwestorskich, a także uproszczonych dokumentacji z zakresu utrzymania urządzeń melioracji wodnych;
5) biegła znajomość topografii Gminy Skawina
6) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
7) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- III. Główny zakres wykonywanych zadań:
Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących konserwacji i eksploatacji systemów wodnych i melioracyjnych w tym:
1) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń melioracji szczegółowych oraz gruntów zmeliorowanych,
2) udział w oględzinach terenowych związanych z rozpatrywaniem spraw dotyczących utrzymania urządzeń melioracji wodnych,
3) przygotowanie przedmiarów dla robót konserwacyjnych, ewentualnie opracowanie uproszczonej dokumentacji, kosztorysów inwestorskich na zakres prac planowanych do realizacji,
4) nadzorowanie realizacji prac i dokonywanie odbioru robót konserwacyjnych,
5) opiniowanie i i przygotowanie opracowań dotyczących hydrologii oraz prowadzenia spraw związanych z pozwoleniami wodnoprawnymi,
6) przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu inwestycyjnego,
7) zgłaszanie prac remontowych i występowanie o wydanie decyzji pozwolenie na budowę,
8) udział w przeglądach wałów przeciwpowodziowych,
9) udział w przygotowaniu inwestycji, służących określeniu uwarunkowań realizacji przedsięwzięć, wynikających z ochrony przeciwpowodziowej,
10) uzgadnianie dokumentacji inwestorów obcych.
- IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182)”.
Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego
w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
- V. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Główny specjalista ds. melioracji” w terminie do dnia 10 lutego 2016 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 3, 14.
___
Wymagania niezbędne:
8) umiejętność pływania przyda się na tym stanowisku