Ogłoszenie o pracę: asystent/ka w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Metropolia Krakowska
Zarząd Stowarzyszenia Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: asystent/ka w Biurze Zarządu Stowarzyszenia. Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną do 19 maja 2017 r. (piątek) do godziny 15.00. Szczegółowe informacje publikujemy poniżej.
KRYTERIA FORMALNE:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia, marketing bądź równorzędne studia podyplomowe,
- co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku
- nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zero-jedynkowa).
WYMAGANIA DODATKOWE (będące przedmiotem oceny):
Niezbędne:
- podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce;
- znajomość podstawowych zasad z zakresu prawa pracy;
- komunikatywność;
- posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na wykonywanie zadań na stanowisku: umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, PowerPoint);
Fakultatywne:
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym dot. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych;
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość i ew. doświadczenie w praktycznym zastosowaniu ustawy prawo zamówień publicznych (przetargi, postępowania ofertowe);
- podstawowa znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń;
- umiejętność prawidłowego redagowania tekstów;
- dyspozycyjność;
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- obsługa obiegu dokumentów zgodnie z regulaminami wewnętrznymi obowiązującymi w Biurze Zarządu,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej Biura Zarządu, w tym elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej oraz łączenie rozmów telefonicznych,
- obsługa sekretarska biura Zarządu,
- pełnienie funkcji archiwisty, realizującego zadania w ramach archiwum zakładowego,
- współpraca z Głównym Księgowym oraz z Głównym Specjalistą ds. administracyjno – organizacyjnych,
- utrzymanie bieżącego kontaktu z sekretariatami Gmin Członkowskich Stowarzyszenia, Instytucji Zarządzającej, innych Instytucji Pośredniczących oraz Ministerstwem Rozwoju,
- planowanie i organizacja zaopatrzenia Biura w materiały biurowe oraz środki czystości,
- udzielanie podstawowych informacji dotyczących działalności Stowarzyszenia,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Biura Zarządu Stowarzyszenia.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje;
- dokumenty potwierdzające staż pracy;
- oświadczenia wg załączonego wzoru (załącznik do ogłoszenia).
ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną (w przypadku załączników mile widziane będą skany dokumentów scalone w jeden plik pdf) na adres: biuro@metropoliakrakowska.pl do dnia 19 maja 2017 r. do godziny 15.00.
Zgłoszenia przesłane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne, jedynie wybranych osób.
Szczegółowe informacje: Stowarzyszenie Metropolia Krakowska.
Źródło: Stowarzyszenie Metropolia Krakowska