Praca w urzędzie: Inspektor w Wydziale Podatków i Opłat oraz Podinspektor w Wydziale Rachunkowości
W Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skawina ukazały się dwa ogłoszenia o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Skawina. Pierwsze dotyczy naboru wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Podatków i Opłat a drugie na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Rachunkowości w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie. Dokumenty aplikacyjne składać należy do 10 czerwca 2016 r. Warto rozpowszechnić tę informację, bo może ktoś z Was lub Waszych znajomych akurat szuka pracy i spełnia wymagania?
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKAWINA
na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U.2014. 1202 j. t. )
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – 1 etat
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1, 32-050 Skawina
- I. Stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Podatków i Opłat w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
- II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki (specjalność): rachunkowość budżetowa, rachunkowość rewizja finansowa, podatki, prawo, zarządzanie,
2) minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe,
3) minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe nabyte w księgowości jednostki sektora publicznego, a w jednostkach budżetowych będzie dodatkowym atutem.
4) umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programu do obsługi księgowości budżetowej (preferowany program Districtus);
5) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy
o samorządzie gminnym;
6) znajomość zasad księgowości budżetowej;
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nieposzlakowana opinia.
- III. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora:
1) Weryfikacja rachunkowa dokumentów księgowych;
2) Przygotowanie do księgowania dokumentów;
3) Księgowanie dokumentów w systemie informatycznym;
4) Analiza wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym;
5) Ewidencja deklaracji podatkowych;
6) Windykacja należności;
7) Zmiany planu dochodów i wydatków;
8) Sporządzanie sprawozdań budżetowych;
- IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
8) wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182)”.
Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego
w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
- V. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Inspektor w Wydziale Podatków i Opłat” w terminie do dnia 10 czerwca 2016 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 3, 14.
Źródło:
BIP Gminy Skawina
___
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKAWINA
na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U.2014. 1202 j. t. )
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – 1 etat
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1, 32-050 Skawina
- I. Stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Rachunkowości w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie
Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
- II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, specjalność rachunkowość budżetowa, rachunkowość, rewizja finansowa, podatki, finanse;
2) preferowane doświadczenie zawodowe nabyte w księgowości jednostek sektora publicznego, atutem będzie w jednostce budżetowej;
3) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office), znajomość programu Districtus będzie dodatkowym atutem;
4) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
5) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia.
- III. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku podinspektora:
1) Weryfikacja rachunkowa dokumentów,
2) Przygotowanie do księgowania dokumentów,
3) Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo – księgowego;
4) Wprowadzanie zmian w planie dochodów i wydatków;
5) Archiwizacja dokumentów księgowych.
- IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy);
8) wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182)”.
Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego
w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
- V. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Podinspektor w Wydziale Rachunkowości” w terminie do dnia 10 czerwca 2016 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie przy Rynek 1, 3, 14.
Źródło:
BIP Gminy Skawina