Praca w urzędzie: Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych

_SkawinaSesjaW Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skawina ukazały się dwa ogłoszenia o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Skawina. Pierwsze dotyczy naboru wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie do realizacji projektu „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze”. Dokumenty aplikacyjne składać należy do 8 sierpnia 2016 roku w UMiG w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14. Warto rozpowszechnić tę informację, bo może ktoś z Was lub Waszych znajomych akurat szuka pracy i spełnia wymagania? Szczegóły ogłoszenia poniżej. Niestety urząd nie podał przewidywanego wynagrodzenia na tym stanowisku.

BURMISTRZ  MIASTA  I  GMINY SKAWINA na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (  Dz. U.2014. 1202 j. t. ) OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE – 1 etat w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1, 32-050 Skawina

Data ogłoszenia   2016-07-19
Forma zatrudnienia   Umowa o pracę
Status naboru   Ogłoszony
  1. I.                   Stanowisko urzędnicze: Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie do realizacji projektu „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze”

Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika. Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może być skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

  1. II.                Wymagania niezbędne:

1)      wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska, energetyki, źródeł ciepła, odnawialnych źródeł energii, budownictwa, chemii, fizyki, ekonomii;

2)      minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe;

3)      umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych;

4)      gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (stanowisko wiąże się z koniecznością odbycia obowiązkowych studiów podyplomowych);

5)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

6)      kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7)      nieposzlakowana opinia;

8)      znajomość ogólnej sytuacji środowiskowej i stanu jakości powietrza w Polsce

9)      umiejętności szybkiego uczenia się, strategiczne (ciekawość, syntetyczne myślenie, formułowanie wizji, planowanie, nastawienie na realizację celów);

10)  elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie i pracy zdalnej;

11)  kreatywność, nieszablonowe myślenie, podejmowanie inicjatyw, proaktywność;

12)  komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań.

  1. III.             Wymagania dodatkowe – fakultatywne (dodatkowo premiowane na etapie rozmowy kwalifikacyjnej)

 1)      studia podyplomowe z zakresu audytu energetycznego w budownictwie na potrzeby certyfikacji i termomodernizacji;

2)      doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania audytów energetycznych, ekologicznych, efektywności energetycznej, sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej;

3)      doświadczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych, studiów wykonalności dokumentów typu Program ochrony powietrza, Program ograniczenia niskiej emisji, Program gospodarki niskoemisyjnej.

  1. III.             Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku inspektora :

Zakres wykonywanych zadań związany z realizacją projektu pn. „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze”:

1)      zdefiniowanie indywidualnego planu działania wraz z jego harmonogramem;

2)      współtworzenie gminnej strategii ochrony powietrza;

3)      aktualizacja i integracja gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych  w Planie gospodarki niskoemisyjnej, Programie ograniczania niskiej emisji oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną;

4)      nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych;

5)      pomoc w osiąganiu celów programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego;

6)      pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie;

7)      pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń, pomoc dla mieszkańców  w skorzystaniu z tych programów, w tym pomoc w prawidłowym wypełnieniu wniosku o dotację;

8)      udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (optymalizacja doboru rodzaju i mocy źródła ciepła) oraz modernizacji energetycznej budynku (z możliwością wykorzystania badania kamerą termowizyjną);

9)      prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł ciepła;

10)  współpraca z władzami gminy stanowiąc wsparcie wójta/burmistrza/ prezydenta miasta w prowadzeniu skutecznej polityki poprawy jakości powietrza / dostarczanie wsparcia decydentom, informowanie i angażowanie władz gminy;

11)  współpraca z lokalnymi mediami, telewizją, księżmi, lokalnymi grupami działania, organizacjami pozarządowymi, Ochotniczą Strażą Pożarną, Policją, lekarzami, firmami energetycznymi, drogowcami, izbami gospodarczymi/rolniczymi etc.;

12)  monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania;

13)  rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu;

14)  przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań dla Zespołu Zarządzającego UMWM;

15)  stała współpraca z Zespołem Zarządzającym UMWM oraz Centrum Kompetencji;

16)  zarzadzanie ryzykiem w zakresie przypisanym do Eko-doradcy w ramach przyjętego podejścia do zarządzania poszczególnymi zidentyfikowanymi ryzykami;

17)  przekazywanie zespołowi zarządzającemu i urzędowi gminy informacji na temat ewentualnych odnotowanych przypadków materializacji ryzyka, których monitorowanie zostało mu powierzone;

18)  zastępowanie innych ekodoradców w przypadku nieobecności;

19)  zebranie informacji w celach inwentaryzacyjnych – stworzenie ankiety, prowadzenie spotkań w celu dokonania inwentaryzacji źródeł emisji w gminie;

20)  współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochrona powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW w Krakowie ekspertami ds. energetyki etc.);

21)  aktywne uczestniczenie w studiach podyplomowych oraz ich pozytywne ukończenie;

22)  stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach;

23)  udział w cyklicznych spotkaniach organizacyjnych dla ekodoradców organizowanych przez Zespół Zarządzający UMWM;

24)  Ekodoradca, którego wynagrodzenie pochodzi z projektu, może realizować jedynie zadania mieszczące się w ramach Projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego.

  1. IV.             Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

3)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

4)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5)      kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

6)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

7)      oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na w/w stanowisku (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).

8)      Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być  podpisane i  opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182)”.

Brak któregokolwiek z dokumentów ujętych w pkt 1-7 lub brak wymogu określonego
w pkt. 8 uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.

  1. V.                Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Inspektor w Zespole ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych” w terminie do dnia 8 sierpnia 2016 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie – Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Rynek 14.

            Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

            Informacja  o wyniku  naboru  będzie  umieszczona  na  stronie  internetowej Biuletynu  Informacji  Publicznej   (https://bip.malopolska.pl/umigskawina) oraz na  tablicy  informacyjnej  Urzędu  Miasta  i  Gminy w Skawinie  przy  Rynek 1, 3, 14.

_SkawinaSesja

Źródło:
BIP Gminy Skawina

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *