Rozstrzygnięty przetarg na remont mostu w Skawinie na DK nr 44 (AKTUALIZACJA – UMOWA)

Most_Skawinka_Archiwum_InfoskawinaW dniu 16 marca 2015 r. udzielono zamówienia publicznego dla firmy SKANSKA S.A. w przedmiocie “Remontu mostu przez rzekę Skawinka w miejscowości Skawina w ciągu drogi krajowej nr 44 w km 103+183 wraz z dojazdami”. O przetargu na ten remont pisaliśmy w artykule z dnia 30 stycznia 2015 r. -> Ogłoszono przetarg na remont mostu w Skawinie na DK nr 44.

W przetargu nieograniczonym kryteriami wyboru ofert były:

Cena (C) 80%
Okres wyłączenia (O) 20%.

Cena za jaką most zostanie wyremontowany przez firmę SKANSKA S.A. wynosi: 2.876.369,77 zł.

W przetargu złożono 10 ofert. Najdroższa złożona oferta opiewała na kwotę 7.303.347,51 zł.

Jeśli chodzi o termin realizacji, to Zamawiający wymagał, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 210 dni od daty podpisania umowy.

Skanska zaproponowała w swojej ofercie, że okres wyłączenia nie przekroczy 96 dni.

Więcej na temat rozstrzygnięcia przetargu na stronie GDDKiA Oddział Kraków.

Dziś skierowaliśmy do GDDKiA w Krakowie zapytanie o udostępnienie treści umowy z Wykonawcą ze wszystkimi załącznikami.

Gdy tylko otrzymamy skany, udostępnimy je w tym artykule.

Zdjęcie mostu na rzece Skawince z roku 1931:

Most_Skawinka_Archiwum_Infoskawina

Źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe
Sygnatura: 1-G-3392-4
___

AKTUALIZACJA (9 kwietnia 2015 r.):

Dnia 2 kwietnia skierowaliśmy do GDDKiA Oddział w Krakowie wniosek o udostępnienie informacji publicznej w postaci skanów umowy z wykonawcą, który wyremontuje most w Skawinie. Dnia 9 kwietnia 2015 roku udostępniono nam ten dokument, który niniejszym publikujemy:

Czekamy jeszcze na udostępnienie załącznika do tej umowy – harmonogramu rzeczowo-finansowego. Po jego otrzymaniu, opublikujemy go w tym artykule.

___

AKTUALIZACJA (11 kwietnia 2015 r.):

Harmonogram rzeczowo-finansowy remontu mostu w Skawinie

 

Zobacz także:

Co z tym remontem mostu w Skawinie? [DK 44] / AKTUALIZACJA

9 response to "Rozstrzygnięty przetarg na remont mostu w Skawinie na DK nr 44 (AKTUALIZACJA – UMOWA)"

  1. Przez: Otopotoloto Zamieszczono: 2 kwietnia 2015

    Na jak długo most zostanie wyłączony z ruchu? Czy będzie kładka/pas/chodnik dla pieszych?

    • Przez: Redakcja Zamieszczono: 2 kwietnia 2015

      “Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 210 dni od daty podpisania umowy.”

    • Przez: jan Zamieszczono: 2 kwietnia 2015

      Na sesji ogłoszono, że piesi będą przechodzić podczas remontu.

    • Przez: r Zamieszczono: 9 kwietnia 2015

      Do obowiązków Wykonawcy należy par. 9 punkt 13 utrzymanie ruchu pieszego przez cały okres remontu.

  2. Przez: FM Zamieszczono: 2 kwietnia 2015

    W miejsce tego mostu należy postawić nowy, który zapewni drożność przejazdy w obu kierunkach. A tutaj po raz kolejny wydaje się pieniądze na jego “remont” … Wiem, że jest to droga krajowa, ale czy naprawdę władze miasta i gminy nie są w stanie zrobić nic, żeby coś się zmieniło w tej sprawie?

    • Przez: cyklista Zamieszczono: 4 kwietnia 2015

      Szerszy most to zaproszenie dla tirowców do jazdy przez miasto, bo oni niezbyt chętnie korzystają z niby obwodnicy. Powinni poszerzyć ciągi piesze na tym moście bo za kilkadziesiąt lat mogą zmienić się preferencje mieszkańców co do wyboru środka transportu.
      Wizje kładki pieszo-rowerowej obok mostu razem z „Studium tras rowerowych w Gminie Skawina.” już chyba na zawsze będą zalegać w szafach urzędu.
      Dla rowerzystów miejskich w budżecie chude dekady nie lata.

      • Przez: FM Zamieszczono: 8 kwietnia 2015

        Może postawić ograniczenie tonażowe przed skrętem na obwodnicę? Tak aby ciężarówki obowiązkowo musiały omijać centrum Mmiasta. Wtedy może i poszerzanie mostu nie było by potrzebne, bo to przez TIRy korkuje się most.
        Co do udogodnień dla rowerzystów i pieszych – ja jestem za!

        • Przez: zrównoważony Zamieszczono: 25 kwietnia 2015

          Most owszem korkują ciężarówki ale miasto decydenci swoimi decyzjami o cięciach w komunikacji zbiorowej, likwidacji kolejowych przewozów pasażerskich, single w samochodach. Jeśli wierzyć statystykom 500 samochodów na 1000 mieszkańców to jakieś 20 tysięcy samochodów w gminie. Zaniechania w rozwoju zrównoważonego transportu, promowania, doprowadzają do korkowania miasta. I nic tu nie zmienią kolejne odcinki obwodnicy, poza wpompowaniem milionów najpierw w budowę potem w utrzymanie tej drogi gminnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.