Usterka nr 17 – uszkodzony chodnik (obrzeża) przy ul. J. P. II w Skawinie
Na profilu facebookowym „Usterki w gminie Skawina” a także w skrzynce mailowej pojawiły się kolejne zgłoszenia usterek z terenu gminy Skawina. Siedemnastą z nich jest przesłane przez Pana Wojciecha zgłoszenie via Facebook, a dotyczące uszkodzonego chodnika (głównie obrzeża) przy ulicy Jana Pawła II w Skawinie. Poniżej prezentujemy treść tego zgłoszenia (pisownia oryginalna).
Treść zgłoszenia (usterka nr 17):
Uszkodzony chodnik (głównie krawężnik) ul. Jana Pawła, okolice “siedmioraczkow”.
Źródło do zgłoszenia: profil Usterki w gminie Skawina na Facebook
Niniejszym przekazujemy tę usterkę do Urzędu Miasta i Gminy Skawina z prośbą o interwencję i informację zwrotną.
Informujemy również, że mieszkańcy mogą zgłaszać te usterki do swoich radnych, którzy są reprezentantami mieszkańców i przedstawicielami władzy lokalnej. I może już to czynią. Bowiem obok kierowanych przez nas zgłoszeń w ramach systemu usterkowego – tak samo radni powinni interweniować w sprawach zgłaszanych mieszkańców.
Przypomnijmy. Do podstawowych czterech funkcji radnego należą:
- utrzymanie stałej więzi z mieszkańcami i ich organizacjami,
- uczestniczenie w pracach rady i jej komisji oraz innych instytucji samorządowych, do których został wybrany lub desygnowany,
- wybór przewodniczącego rady,
- reprezentowanie wyborców w radzie gminy i w innych instytucjach samorządowych oraz troszczenie się o ich sprawy.
___
Jednocześnie czekamy (to już siódmy miesiąc) na spełnienie jednej z obietnic Burmistrza (wówczas kandydata na to stanowisko) złożonej mieszkańcom w kampanii wyborczej 2014 r., a konkretnie utworzenie przez UMiG Skawina systemu zgłoszeń / platform kontaktowych „POINFORMUJ NAS” i „NAPRAWMY TO”:
Źródło: Program wyborczy Pawła Kolasy (2014)