Usterka nr 19 – odpowiedź urzędu w sprawie wyjazdu z ul. Brzozowej na Korabnicką

roboty_drogoweDnia 26 czerwca 2015 r. przekazaliśmy do Urzędu Miasta i Gminy Skawina zgłoszoną do naszej redakcji Usterkę nr 19. Nasz czytelnik, Pan Piotr, zgłosił drogą mailową problem braku widoczności dla wyjeżdżających z ul. Brzozowej w Skawinie na ulicę Korabnicką. Pisaliśmy o tym w artykule Usterka nr 19 – niebezpieczny wyjazd z ulicy Brzozowej na Korabnicką w Skawinie. Niedawno otrzymaliśmy z Urzędu Miasta i Gminy Skawina odpowiedź w tej sprawie, którą w całości prezentujemy poniżej.

Treść odpowiedzi e-mailowej z UMiG Skawina z dnia 27 lipca 2015 r.:

Dzień dobry

W nawiązaniu do Państwa zgłoszenia odnośnie poprawy widoczności w obrębie skrzyżowania ulic Korabnickiej i  Brzozowej w Skawinie Urząd Miasta i Gminy w Skawinie uprzejmie informuje, że wystosowane zostało pismo do Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego jako zarządcy ul. Korabnickiej i zarządzającego ruchem na drogach powiatowych i gminnych  w celu zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie (zeskanowane pismo w załączeniu).

Dominik Niechaj
p.o.Inspektora
Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
[email protected]
Urząd Miasta i Gminy  w Skawinie
Ul. Rynek 14 pok. 5 tel. 12 277 01 81

Załącznik:

Odpowiedz_usterka19

Informację tę przekazaliśmy czytelnikowi, który zgłosił usterkę. Jednocześnie dziękujemy za podjęcie interwencji.

Szkoda tylko, że “dokonanie analizy złożonego wniosku” trwało prawie miesiąc i dopiero po tym czasie sprawa została przekazana do ZDPK.

Usterki w gminie Skawina – profil obywatelskich zgłoszeń na Facebooku

2 response to "Usterka nr 19 – odpowiedź urzędu w sprawie wyjazdu z ul. Brzozowej na Korabnicką"

  1. Przez: m. Zamieszczono: 2 sierpnia 2015

    Czy nie może po prostu jedna biurwa z drugą biurwą pojechać to skrzyżowanie i w kwadrans stwierdzić czy to lustro jest potrzebne czy nie. jeśli jest potrzebne to jeden telefon do firmy od utrzymania dróg i w max 48h sprawa załatwiona.

  2. Przez: jarosław Zamieszczono: 1 sierpnia 2015

    Miesiąc pismo poleży tu po miesiącu tam, tak działa administracja. Bez pośpiechu kilkanaście osób prawie w każdym wydziale bardzo obłożonych pracą, że ledwie w 30 dni wyrabiają się z odpowiedzią. Co za błąd ustawodawcy, że nie dał pół roku na odpowiedź na pismo. Obywatelu czy wypełniłeś ankietę? Badanie jakości obsługi w Urzędzie Miasta i Gminy Skawina – ANKIETA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.