Usterka nr 33 – odpowiedź Urzędu na zgłoszenie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia
Dnia 23 listopada 2016 r. przekazaliśmy do Urzędu Miasta i Gminy Skawina oraz Przychodni Zdrowia w Skawinie zgłoszoną do naszej redakcji Usterkę nr 33. W jej ramach, nasz czytelnik przesłał zgłoszenie dotyczące “niedziałającej internetowej rejestracji w ośrodku zdrowia w Skawinie”. Pisaliśmy o tym w artykule Usterka nr 33 – interwencja mieszkańca w sprawie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia. Dwa dni później otrzymaliśmy z Urzędu Miasta i Gminy Skawina odpowiedź w tej sprawie, którą w całości prezentujemy poniżej. Przychodnia jeszcze nie odpowiedziała.
Treść odpowiedzi e-mailowej z UMiG Skawina otrzymanej 25 listopada 2016 r.:
Dziękujemy za szybką reakcję Burmistrza i jednocześnie liczymy na szybkie naprawienie usterki przez Kierownika Przychodni Zdrowia w Skawinie.
Zobacz także:
Regulamin Przychodni Zdrowia – TUTAJ
Wystąpienie pokontrolne (raport) z kontroli Najwyższej Izby Kontroli w Przychodni Zdrowia w Skawinie – TUTAJ
Informację tę przekazaliśmy czytelnikowi, który zgłosił usterkę.
poważne podejscie burmistrza do sprawy
tak należycie powinno to być załatwione
a nie niemoge nie da sie to nie moje sprawy