Usterka nr 33 – odpowiedź Urzędu na zgłoszenie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia

_przychodnia_usterka_skawinaDnia 23 listopada 2016 r. przekazaliśmy do Urzędu Miasta i Gminy Skawina oraz Przychodni Zdrowia w Skawinie zgłoszoną do naszej redakcji Usterkę nr 33. W jej ramach, nasz czytelnik przesłał zgłoszenie dotyczące “niedziałającej internetowej rejestracji w ośrodku zdrowia w Skawinie”. Pisaliśmy o tym w artykule Usterka nr 33 – interwencja mieszkańca w sprawie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia. Dwa dni później otrzymaliśmy z Urzędu Miasta i Gminy Skawina odpowiedź w tej sprawie, którą w całości prezentujemy poniżej. Przychodnia jeszcze nie odpowiedziała.

Treść odpowiedzi e-mailowej z UMiG Skawina otrzymanej 25 listopada 2016 r.:

_przychodnia_usterka_skawina

Dziękujemy za szybką reakcję Burmistrza i jednocześnie liczymy na szybkie naprawienie usterki przez Kierownika Przychodni Zdrowia w Skawinie.

Zobacz także:

Regulamin Przychodni Zdrowia – TUTAJ

Wystąpienie pokontrolne (raport) z kontroli Najwyższej Izby Kontroli w Przychodni Zdrowia w Skawinie – TUTAJ

Informację tę przekazaliśmy czytelnikowi, który zgłosił usterkę.

Usterki w gminie Skawina – profil obywatelskich zgłoszeń na Facebooku

1 response to "Usterka nr 33 – odpowiedź Urzędu na zgłoszenie niedziałającej e-rejestracji w Przychodni Zdrowia"

  1. Przez: umma Zamieszczono: 29 listopada 2016

    poważne podejscie burmistrza do sprawy
    tak należycie powinno to być załatwione
    a nie niemoge nie da sie to nie moje sprawy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *