Podpowiedz Urzędowi na temat bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów
Urząd Miasta i Gminy Skawina zaprasza do wzięcia udziału w badaniu ankietowym dot. zwiększenia bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów,które jest elementem konsultacji społecznych Planu Mobilności dla Gminy Skawina, mających umożliwić poznanie Państwa opinii o planach budowy i rozbudowy sieci ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy.
Więcej informacji: KLIKNIJ TUTAJ.
Źródło: PZ / UMiG Skawina
Jakie miasto taka obwodnica, to coś, to droga omijająca centrum, dojazdowa do stref Tym bardziej powinna mieć ciągi pieszo-rowerowe.
Jeśli zakłada się budowę chodnika o szerokości 1,5 m w centrum miasta to o jakim bezpieczeństwie i promowaniu ruchu pieszego mówimy?
S8 Obwodnica Radzymina – Obsługę ruchu pieszego poprzecznie do drogi krajowej nr 8 zapewniają ciągi piesze zlokalizowane wzdłuż dróg przebiegających nad trasą główną.
Budowa wschodniej drogi obwodowej miasta Przemyśla – Równolegle, po obydwu stronach obwodnicy będą prowadzone ciągi piesze i rowerowe o szerokości 1,5 m chodnik i 2,0 m ścieżka rowerowa oddzielone od jezdni pasem zieleni o szerokości 3,5 m.
Chcesz więcej przykładów?
Szacowany koszt planowanych zadań, na które planuje się złożyć wniosek to 36 mln zł. Oby nie skończyło się tylko na wybudowaniu dróg od których zaczynają, parkingu i remoncie starego budynku.
Podpowiadam, zacząć od budowy ciągów pieszo-rowerowych bo może być jak w przypadku pierwszego odcinka obwodnicy.
Hmm… Obwodnica Skawiny i brak chodników… czy widziałeś chodniki przy jakiejkolwiek obwodnicy miasta? 🙂
pierwszy z kraja przykład
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/4950829,nowy-sacz-obwodnica-polnocna-otwarta-zdjecia-wideo,id,t.html